Lagardere Travel Retail, gigantul în domeniul tranzitului urban, își consolidează prezența în România printr-un plan ambițios de expansiune, pregătindu-se să deschidă 35 de magazine noi în cursul anului 2024. Compania, care operează în aeroporturi, gări, spitale și galerii comerciale, a anunțat o investiție de peste 11 milioane de euro în țara noastră, de cinci ori mai mult decât suma investită în anul precedent. Rețeaua de magazine Lagardere Travel Retail

Cu aproape trei decenii de activitate pe piața românească, Lagardere Travel Retail administrează o rețea de 300 de magazine sub 6 branduri diferite, inclusiv Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee și Pizza La Mia Stazione. Acestea acoperă o gamă variată de segmente, de la News & Convenience și Travel Essentials până la Gifts & Souvenirs și Foodservice.

Extinderea rețelei de magazine Inmedio a fost un factor cheie în creșterea companiei în anul 2023, cu adăugarea a 20 de noi locații. Aceste eforturi au culminat cu un număr impresionant de peste 40 de milioane de tranzacții realizate în rețeaua Lagardere Travel Retail.

Pentru 2024, planurile companiei includ deschiderea a 35 de magazine noi, dintre care 15 vor opera sub brandul Inmedio. Primele trei locații au fost deja inaugurare în galeriile Kaufland din Zalău, Constanța și Vișeul de Sus, iar alte două sunt programate să fie deschise în județul Argeș în viitorul apropiat.

Ce au transmis reprezentanții companiei

Costin Neacșu, Chief Operating Officer la Lagardere Travel Retail România, a subliniat rolul esențial al parteneriatelor cu antreprenorii locali în strategia de creștere a companiei. „Parteneriatele cu antreprenorii și echipele lor au continuat să fie și anul trecut cel mai important motor de creștere pentru Lagardere Travel Retail. Astfel, prin eforturile lor cumulate, Inmedio a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere la nivel de rețea. Continuăm și anul acesta planurile accelerate de expansiune, în linie cu proiectele dezvoltate de partenerii noștri din real estate”, a declarat Neacșu, arată spynews.ro.

 Cu o rețea de magazine în expansiune și o strategie bine pusă la punct, Lagardere Travel Retail își propune să își consolideze poziția de lider pe piața de retail din domeniul tranzitului urban din România.

 

 

​ 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here