Compania TAROM a primit aproximativ 600 de cereri de despăgubire pentru zborurile anulate din ziua de 8 iulie, ca urmare a protestului piloților. Peste 90% dintre reclamații sunt incomplete, a transmis compania, care le-a indicat pasagerilor și cum trebuie să le completeze. 

”Potrivit anunţurilor anterioare, compania TAROM a pus la dispozitie pasagerilor săi cea mai rapidă cale pentru obţinerea integrala a despăgubirilor corespunzătoare zborurilor afectate în data de 8 iulie, conform Regulamentului EC 261/2004., a transmis, marţi, TAROM, într-un comunicat de presă.

Grindeanu, reacție la protestul Tarom: „A costat mult și a fost lipsă de respect pentru pasageri”

Compania reiterează necesitatea de a transmite solicitările la adresa de email dedicată: [email protected] cu următoarele informaţii:

Nume şi prenume pasagerNumăr de zborCopia biletelor de călătorie şi codul rezervăriiDacă este cazul, dovada plăţii pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare şi de la unitatea de cazare la aeroportModalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)

TAROM explică faptul că voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.

 

 

 

​ 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here