Microsoft dezvoltă un dispozitiv de streaming pentru serviciul său de gaming în sistem cloud asemănător Netflix

Microsoft dezvoltă un dispozitiv de streaming care se va conecta la televizoare, pentru serviciul său de gaming în sistem cloud asemănător Netflix, transmite CNBC. Compania mizează că viitorul jocurilor video va fi un model bazat pe abonament, în care oamenii plătesc o anumită sumă de bani în fiecare lună pentru a avea acces la o multitudine de titluri. Serviciul său Xbox Game Pass face exact acest lucru, oferind acces la o bibliotecă de jocuri dezvoltată atât în ​​interior, cât şi de studiouri terţe. Descărcările sunt în mare parte digitale, dar anul trecut a fost adăugat un sistem de streaming, Microsoft lansând public Xbox Cloud Gaming. Funcţia este un fel de ”Netflix pentru jocuri”, permiţând jucătorilor să joace jocuri găzduite pe servere la distanţă şi apoi transmise utilizatorilor pe internet. O serie de alte companii au lansat servicii similare de streaming de jocuri, inclusiv Google, cu Stadia, şi Amazon, cu Luna. Acum, Microsoft îşi propune să-şi plaseze produsul de jocuri cloud pe alte platforme. În aprilie, a început lansarea Xbox Cloud Gaming către unii utilizatori prin intermediul unui browser web pe iPhone, iPad şi PC (Microsoft nu a putut lansa o aplicaţie mobilă adecvată pentru jocurile cloud pe dispozitivele Apple din cauza unei dispute privind politicile din App Store). Iar joi, compania a anunţat că doreşte să extindă serviciul şi la televizoare. O modalitate prin care intenţionează să facă acest lucru este prin parteneriate cu producătorii, pentru a adăuga jocuri cloud la televizoarele inteligente. Dar Microsoft dezvoltă şi dispozitive de streaming pe care utilizatorii le pot conecta la televizor sau la monitorul computerului pentru a transmite jocuri din cloud. Compania nu a explicat cum ar putea arăta aceste dispozitive, deşi aminteşte de Amazon TV Fire şi de dongle-urile Google Chromecast, ambele acceptând acum jocurile cloud. În plus, Microsoft spune că lucrează cu operatori de telefonie mobilă precum Telstra din Australia pentru a oferi noi modele de abonament Xbox. De asemenea, extinde jocurile cloud în patru ţări noi – Australia, Brazilia, Mexic şi Japonia, iar la sfârşitul acestui an şi îşi propune să lanseze public versiunea bazată pe browser a software-ului către toţi membrii abonamentului Xbox Game Pass Ultimate de 15 USD pe lună, în următoarele săptămâni. Microsoft a declarat că intenţionează să adauge jocuri cloud la noua sa consolă Xbox Series X, lansată în noiembrie anul trecut pentru a concura cu Sony PlayStation 5. În următoarele câteva săptămâni, compania va actualiza şi serverele care alimentează serviciul său de jocuri cloud de la vechea sa Xbox Microsoft concurează agresiv cu Sony când vine vorba de jocuri, dar adoptă o strategie diferită faţă de compania japoneză. În timp ce Sony este cunoscută pentru exclusivităţile blockbuster care pot fi redate doar pe o consolă PlayStation, Microsoft se concentrează pe încorporarea serviciilor sale Xbox pe mai multe platforme, inclusiv pe dispozitive mobile şi PC-uri. Microsoft şi-a intensificat investiţiile în jocuri, cumpărând studioul emblematic Bethesda pentru 7,5 miliarde de dolari, în cea mai mare achiziţie de până acum legată de jocuri video. Compania organizează duminică un eveniment comun cu Bethesda, ca parte a conferinţei de jocuri E3, pentru a prezenta noi jocuri, fanii speculând că vor dezvălui câteva detalii despre un joc de sci-fi foarte aşteptat, numit Starfield. Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected].

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here