Dacă vi s-a părut ciudat faptul că însoțitorii de bord dintr-un avion își pun mâinile sub fund după ce se asigură cu centura, la decolare si aterizare, este bine să știți că gestul are o explicație cât se poate de tehnică. Recent, un expert în siguranță aviatică au oferit detalii incredibile. 

Dacă nu știai, scaunele de siguranță sunt locurile pe care membrii echipajului pot sta în timpul decolării și aterizării. 

Prin plasarea mâinilor sub fese, însoțitorii de bord se pun în așa-numita „poziția de întărire”, pentru situații de urgență.

În timpul poziției, echipajul trebuie să aibă picioarele „plate pe podea” pentru a „ține corpul într-o poziție rigidă”. Nu este chiar o poziție confortabilă, dar scopul său este de a proteja corpul în cazul „orice impact dintr-o urgență neplanificată”, scrie Ladbible.

„Acest lucru limitează mișcarea corpului, astfel încât există mai puține șanse de rănire dacă există un impact”, a explicat specialistul.

 

@_hennylim_ Why do cabin crew sit on their hands while in their jumpseats? Check this video out to know! Special guest for today’s video: Clare demecillo Follow my Official Facebook Page: “Henny Joyce Lim” Follow me on Instagram: _hennylim_ #fyp #HJL #cabincrewlife #bracingposition #cebupacific #groundstop ♬ Aesthetic – Tollan Kim

 

„Motivul acestei poziții de siguranță este dacă ar avea loc o urgență la decolare sau aterizare, capul, mâinile și brațele lor. sunt deja într-o poziție ușoară de bretele. „În funcție de poziția și locația scaunului de săritură, precum și de tipul aeronavei, își plasează capul într-un anumit fel pentru decolare și aterizare. „De exemplu, dacă scaunul lor este cu fața în direcția piloților, spre pupa aeronavei, aceștia își pun capul ușor sus și pe spate pe tetieră. „Dacă scaunul lor este cu fața către piloți, spre partea din față a aeronavei, aceștia își lasă capul în jos și își ridică ușor bărbia ca și cum s-ar înclina”.

 

 

 

​ 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here