Aitana, 25 de ani, o femeie cu părul roz din Barcelona, primește săptămânal mesaje private de la vedete care îi cer să iasă la întâlniri romantice. Tânăra câștigă din activitățile sale online în jur de 3.000 de euro lunar. Până aici, nu ar fi nimic ieșit în comun. Cu toate acestea, singura problemă este că Aitana nu există, de fapt, în lumea reală, ci este doar un model generat de inteligența artificială. 

Aitana Lopez, primul model creat de inteligența artificială (AI) în Spania, s-a născut în mijlocul unei perioade dificile.

Rubén Cruz, designerul ei și fondatorul agenției The Clueless, trecea printr-o perioadă dificilă pentru că nu avea mulți clienți.

Delia și-a creat haine din plase de rafie. Cum au fost vechile papornițe transformate în modă avangardistă

“Am început să analizăm modul în care lucram și am realizat că multe proiecte erau amânate sau anulate din cauza problemelor dincolo de controlul nostru. De multe ori, vina era a influencerilor sau a modelelor și nu datorită problemelor de design”, a declarat Cruz pentru euronews.

Prin urmare, echipa a decis să creeze propriul său influencer pentru a prezenta brandurile care i-au abordat.

Așa a apărut Aitana, un personaj virtual exuberant, cu părul roz și în vârstă de 25 de ani. Acum, fata a ajuns o prezență constantă pe platformele de socializare și în campaniile de marketing ale diferitelor companii. Cu toate acestea, toate acestea sunt rezultatul unei combinații ingenioase de inteligență artificială și expertiză în design, fără a implica vreun model uman real sau sesiuni foto tradiționale. În ce consta, de fapt, Dieta Paleo, acum 5.000 de ani: Alimentele care s-au găsit în stomacul lui Ötzi, Omul Ghețurilor Ea a devenit repede o sursă de venituri substanțiale pentru agenție, atrăgând în medie 3.000 de euro lunar, și chiar mai mult în funcție de contractele semnate. Unul din contracte a fost în valoare de 10.000 de euro.  “Am făcut acest lucru pentru a putea trăi mai bine și pentru a nu depinde de alte persoane.”, a spus Cruz. Cu toate acestea, inovația nu este lipsită de critici. Mulți se tem că perfecțiunea nerealistă a modelelor ar putea influența tinerii să devină obsedați de atingerea unei astfel de perfecțiuni. De asemenea, există critici cu privire la imaginea extrem de sexualizată a modelelor create. Cu toate acestea, agenția răspunde că doar urmează estetica deja creată de influencerii reali și de branduri. Unde vă adresați dacă aveti probleme cu tichetele sociale de 250 lei. Precizări de la Ministerul Investiţiilor 

 

​ 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here