Într-un context în care politicile europene merg în direcția reducerii consumului excesiv și a risipei, tot mai multe rețele de magazine îi încurajează pe români să procedeze exact invers. Astfel, retailerii și-au adaptat strategia și vând produsele la prețuri diferite, în funcție de cantitatea cumpărată. 

Magazinele alimentare – în special cele de tip hipermarket – aplică mai multe preţuri la acelaşi produs, în funcţie de cantitatea achiziţionată, relatează Ziarul Financiar, citat de Realitatea Plus.

Unul dintre primii retaileri care au aplicat acest model este chiar o companie românească ce operează hipermarketuri cu preţuri mici. Compania a optat pentru acest model de business chiar dinainte ca inflaţia record să afecteze puterea de cumpărare a românilor.

Acest model de business cu mai multe niveluri de preţ în funcţie de cantitatea cumpărată, ce aminteşte într-o anumită mă­sură de modelul cash&carry, a fost aplicat în ultima pe­rioadă şi de alte reţele, de această dată grupuri internaţionale.

 

 

​ 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here