Comunicarea stă la baza oricărei relații umane, indiferent de natura acesteia, iar comunicarea politică stă la baza oricărei campanii electorale, indiferent de natura ei. Cum lupta pentru București în alegerile locale din 9 iunie este una acerbă, primarul Nicușor Dan, ce păstrează în continuare imaginea unui candidat umil ce stă în chirie și are în declarația de avere o mașină care nu funcționează, dar care are valoare sentimentală, a apelat din nou la cei mai buni specialiști în comunicare pe care România îi are de oferit. Bine, atât de buni încât nici măcar nu mai locuiesc sau activează în țara noastră decât în cadrul unor proiecte cu adevărat de anvergură, cum ar fi Ema Prisca. Mai mult, edilul se dezice, în direct la TV, de cel care i-a ținut spatele încă de la începutul ascensiunii sale politice, controversatul om de afaceri Matei Păun și minte vizibil atunci când răspunde întrebărilor jurnaliștilor.
Recent, jurnaliștii de la MediaFLUX au început să descoase subteranul campaniei electorale lansate de edilul Nicușor Dan pentru o nouă candidatură la Primăria Capitalei, avându-i printre adversari pe Cristian Popescu Piedone, Gabriela Firea, Sebastian Burduja și Mihai Enache. Cu toate că pe Facebook se roagă de bucureșteni să îi trimită bani, în spatele său stau milionari care îi acoperă toate nevoile electorale, păstrând însă umila sa imagine pe care și-a creat-o încă de la începuturile carierei sale politice.
După ce sponsorii și susținătorii săi au început să îi găsească un sediu de campanie adecvat într-o zonă și o clădire selectă a Bucureștiului și după ce primarul a plecat val vârtej la Londra în căutare de susținere morală și financiară, a mai rămas un singur lucru de făcut: comunicarea, capitol la care actualul edil pare că a călcat deja strâmb cu doar câteva săptămâni înainte de votul final mințind fără reținere în direct la TV, chiar dacă imaginile și informațiile MediaFLUX îl dau de gol după cum veți citi în rândurile de mai jos.
Cu toate că Nicușor Dan spune că Matei Păun nu a donat niciun leu pentru campania sa și nu s-a implicat deloc în candidatura pentru un nou mandat la șefia Bucureștiului, panourile sale publicitare sunt de la o firmă cumpărată de Păun de la o bancă de stat rusească și recent, paparazzi MediaFLUX l-au surprins pe controversatul afacerist în discuții aprinse cu șefa de campanie a edilului, Ema Prisca, cea care l-a ajutat și în 2020 să câștige fotoliul de edil al Bucureștiului.