Cazul unui client supărat că a găsit un melc viu în farfuria cu salată a devenit viral după ce restaurantul i-a dat un răspuns pe jumătate serios, pe jumătate ironic. S-a întâmplat la Sibiu, iar protecția consumatorului s-a autosesizat. 

Totul a pornit de la un review negativ postat online.

”Locația foarte frumoasă, păcat de melci găsiți în salată”, a transmis clientul.

În replică, oficialii terasei și-au cerut scuze în mod serios, dar au adăgat precizarea că prezența melcilor dovedește tocmai faptul că produsele sunt naturale, sănătoasă și lipsite de chimicale, scrie Turnul Sfatului.

“Dragă client, vă mulţumim pentru recenzie şi pentru că ne-aţi semnalat problema. Ne pare rău pentru experienţa neplăcută cu salata noastră. Vă asigurăm că salata noastră provine din solariile proprii, unde nu folosim pesticide, ceea ce garantează că este bio. Melcul găsit în salată este o dovadă vie a naturii noastre ecologice. Pentru a controla limacşii, folosim raţe indiene, dar din păcate, unul a scăpat neobservat. Colegul responsabil de spălarea salatei a primit un avertisment serios. Vă asigurăm că am luat măsuri pentru a preveni astfel de incidente în viitor. Mulţumim pentru înţelegere şi sperăm că banii returnaţi şi oferirea altei porţii din partea casei (pe care aţi refuzat-o) să vă facă să reveniţi pentru a vă bucura de produsele noastre proaspete şi naturale. Cu respect, Echipa Esplanada”, au răspuns reprezentanţii localului, pe pagina de socializare.

Comisarul şef al Protecţiei Consumatorilor Sibiu (ANPC), Amalia Cindrea, a declarat că inspectorii s-au autosesizat și vor face un control la restaurant. 

 

​ 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here