Gigantul japonez Sony analizează posibilitatea de a vinde pe viitor mașini electrice, alăturându-se unor companii tech precum Foxconn și Xiaomi. Sony a prezentat la târgul CES de anul trecut un concept de sedan, iar anul acesta un SUV, iar în decursul lui 2022 va înființa divizia Mobility care să analizeze posibilitatea de a intra pe piața mașinilor electrice.Sony are o prezență importantă în producția de senzori, în tehnologiile de imaging, în cloud computing, în 5G și în divertisment, astfel că nu ar fi deloc rău plasată pentru a construi mașini electrice cu companii partenere, mașini pe care să pună multe tehnologii.Sony a prezentat un sedan la târgul CES Las Vegas de anul trecut, Sony Vision-S, iar în acest an a venit și cu un prototip SUV Vision-S.Modelul VISION-S 01 coupe a început să fie testat pe drumurile europene din decembrie 2020.Conceptele auto erau aduse de Sony în ideea de a-și prezenta tehnologiile de divertisment, de siguranță, dar și senzorii, însă concernul japonez are intenții mult mai serioase în domeniul auto.Sursa: TechCrunch