Ministrul Energiei: Furnizorii au greşit că au emis facturi către oameni, unii dintre ei, să zicem, fără compensare, fără plafonare/ Cum să plătim o factură la un hoţ? Nu plătim, încercăm să vorbim, dacă nu, reclamaţie directă către Protecţia Consumatorului

Ministrul Energiei, Virgil Popescu, afirmă că există numeroşi furnizori de energie care au emis facturi către clienţi ignorând legea care stabileşte plafonarea de preţ şi compensări pentru facturi, el susţinând că s-a aflat personal în situaţia de a primi o factură cu tarif necompensat şi neplafonat. Ministrul le recomandă celor care constată că au astfel de facturi să nu le plătească şi să ceară furnizorului recalcularea, iar în caz contrar să se adreseze Autorităţii pentru Protecţia Consumatorilor. Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected].

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here