Într-o eră digitală în continuă expansiune, securitatea financiară devine o prioritate tot mai importantă pentru toți utilizatorii de servicii bancare. Recent, clienții unei mari bănci din România au fost atenționați cu privire la o nouă tentativă de fraudă menită să afecteze cardurile și conturile lor bancare. Alarmarea utilizatorilor subliniază pericolele constante pe care le aduce tot mai sofisticata lume a atacurilor cibernetice. 

BRD a lansat un avertisment clienților săi, referitor la o nouă tentativă de fraudă care vizează cardurile și conturile bancare. Banca a constatat o creștere a apelurilor suspecte, în cadrul cărora infractorii încearcă să obțină informații personale și financiare de la clienți. Aceste apeluri, care pot părea autentice, au ca principal obiectiv accesarea fondurilor de pe cardurile victimelor și sustragerea datelor personale.

Într-un context în care infractorii cibernetici devin din ce în ce mai activi, BRD subliniază importanța măsurilor de precauție pe care clienții trebuie să le ia. Există deja raportări de persoane care au căzut pradă acestor capcane, iar banca îndeamnă la o atenție constantă față de orice apel sau mesaj suspect.

„BRD le recomandă clienților să nu furnizeze niciodată informații personale sau bancare și să contacteze banca direct printr-un canal oficial pentru a verifica autenticitatea apelurilor”, subliniază instituția financiară.

Măsuri de protecție recomandate

BRD oferă câteva sugestii pentru a se proteja împotriva tentativelor de fraudă:

Verificarea apelurilor: În cazul în care primești un apel suspect, verifică autenticitatea acestuia contactând banca printr-un canal de comunicare separat.

Fii atent la mesajele suspecte: Tratează cu maximă precauție orice SMS sau email neobișnuit. Nu accesa linkuri sau atașamente din surse nesigure.

Raportează incidentele: Dacă ai devenit deja victimă a escrocilor, este esențial să contactezi imediat banca pentru a bloca accesul la cont și să depui o plângere la Poliție. Acest pas este crucial pentru a avea șanse de recuperare a fondurilor.

BRD îndeamnă clienții să distribuie aceste informații cu alți utilizatori, contribuind astfel la creșterea gradului de conștientizare și la prevenirea altor fraude.

Într-o eră digitală din ce în ce mai complexă, salvarea informațiilor personale și financiare devine o responsabilitate comună. Clienții instituțiilor financiare trebuie să se mențină vigilenți și să acționeze cu precauție pentru a evita capcanele potențialelor infracțiuni. Acordarea unei atenții sporite apelurilor și mesajelor suspicioase poate face diferența dintre siguranța financiară și o situație problematică. 

Stațiunea balneară din România unde casele costă doar 10.000 de lei. Colțul de rai ideal pentru cei care vor să se retragă la pensie

 

 

​ 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here