Conducerea Postei

Conducerea Poștei Române a anunțat miercuri semnarea caietelor de sarcini pentru proiectarea, construcția și dotarea a două centre de tranzit în Cluj-Napoca și București, unde se vor investi 22 milioane de euro. Documentele vor fi trimise în vederea desfășurării procedurilor de achiziții publice care se vor organiza pentru realizarea celor două centre, prin care compania țintește scurtarea timpilor de livrare și creșterea veniturilor pe segmentul trimiterilor de colete, acolo unde este dominată de firmele private.„Am supus dezbaterii publice aceste proiecte strategice pentru a intra într-un dialog constructiv, atât cu reprezentanţi ai companiilor româneşti, cât şi internaţionale, care au capacitatea de a furniza cele mai bune soluţii pentru a fi optimizate în cadrul Poştei Române. Suntem în grafic, conform calendarului stabilit, şi sunt încrezător că, din momentul în care procedurile vor fi atribuite, vom avea linia de sortare automatizată de la Cluj în aproximativ un an, iar centrul de la Bucureşti în maximum doi ani.”, a declarat, la semnarea documentelor, Horia Grigorescu, directorul general al Poştei Române. Prin aceste investiţii, prin implementarea de noi tehnologii în cadrul proceselor companiei, se urmăreşte creşterea gradului de realizare a distribuirilor, procesarea unui număr mai mare de trimiteri, scrisori, colete, scurtarea timpilor de livrare şi, implicit, creşterea veniturilor. Un studiu recent realizat de IRES la solicitarea ANCOM arată că 71% dintre utilizatorii de servicii poștale declară că au făcut achiziții online în ultimele 12 luni, mai mulţi în mediul urban (75%) decât în rural (65%), costul mediu de livrare din magazinele online naţionale fiind de 26 de lei. Cele mai cumpărate produse online sunt electronicele și electrocasnicele, iar în privința furnizorilor de colete lideri sunt firmele private. Poșta este pe primul loc la trimiterile de corespondență (scrisori, vederi, felicitări).Pentru detalii citește: GRAFICE Ce achiziții online fac românii, cât plătesc pe livrarea produselor și care este topul furnizorilor de servicii poștale: Poșta, lider doar la trimiterile de corespondență

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here