Cătălin Samara, director operaţional şi E-commerce şi totodată membru al comitetului executiv al Carrefour România, preia funcţia de director al Bringo Internaţional, având responsabilitatea de a coordona activitatea Bringo în cele cinci ţări în care serviciul este activ sub diverse branduri: România, Argentina, Belgia, Franţa, Maroc. Acesta conduce astfel o nouă structură, Bringo Internaţional, creată de Grupul Carrefour şi care integrează de acum şi Bringo România.
”Începând cu 3 ianuarie 2022, Cătălin Samara, director operaţional şi E-commerce şi membru al Comitetului Executiv al Carrefour România, preia funcţia de director al Bringo Internaţional, având responsabilitatea de a coordona activitatea internaţională a serviciului de personal shopping şi livrare. Poziţia nou creată vine ca urmare a dezvoltării Bringo, un concept de business românesc, exportat în patru alte ţări, care va funcţiona de acum, ca parte dintr-o organizaţie globală”, anunţă compania. Samara a contribuit la dezvoltarea locală a conceptului de business şi a serviciului, supervizând activităţile de e-commerce ale Carrefour România şi planul de extindere constantă a parteneriatului cu Bringo. ”Ţinând cont de evoluţia puternică a conceptului Bringo la nivel mondial, Grupul Carrefour a considerat ca fiind un pas necesar crearea unei structuri internaţionale, parte din grup, care să coordoneze eforturile locale din fiecare ţară şi strategiile de dezvoltare la nivel internaţional, sub supervizarea directă a lui Cătălin Samara”, mai arată compania. Compania este acum activă sub diferite branduri în cinci ţări: România, Argentina, Belgia, Franţa şi Maroc. “Este un serviciu în care am avut mare încredere dintotdeauna şi care are un potenţial de creştere în toate ţările în care este prezent, întrucât consumatorii doresc să aibă opţiuni flexibile pentru a-şi face cumpărăturile şi pentru a se bucura de mai mult timp pentru ei, indiferent de locul în care trăiesc. Modelul Bringo le oferă întocmai acest beneficiu şi, iată, că a dovedit prin succesul dobândit în doar câţiva ani de la lansare. Vom lucra împreună cu echipele grupului Carrefour pentru a duce activitatea Bringo Internaţional la nivelul următor.”, a adăugat Cătălin Samara, noul director al Bringo Internaţional. Cătălin Samara este de 21 de ani în Carrefour România, alăturându-se companiei în 2000, fiind printre primii angajaţi ai săi, cu câteva luni de zile înainte de deschiderea primului magazin în România. Până în prezent, a deţinut o serie de poziţii strategice în cadrul companiei, de la director operaţional de hipermarketuri, la director marketing, Digital şi E-commerce, Servicii clienţi şi Omnicanal, fiind şi membru al Comitetului Executiv din 2011. În funcţia sa de Director Operaţional & E-commerce, Cătălin Samara era responsabil cu operaţiunile tuturor formatelor de magazine fizice din reţeaua Carrefour România: hipermarketuri, supermarketuri, proximitate şi Supeco. Pe lângă responsabilităţile de management ale Activelor, Caselor şi Organizarea Proceselor, Cătălin a coordonat şi dezvoltarea modelului de business omnicanal ce cuprinde strategia de e-commerce şi operaţiunile de transformare digitală. În patru ani, Bringo s-a extins în 37 de oraşe din România şi include în acest moment în aplicaţie peste 100 de magazine Carrefour în toate formatele (hipermarket, supermarket, express şi Supeco). În plus, recent a lansat serviciul de livrare rapidă a produselor Carrefour, în 30 de minute, în Bucureşti, Iaşi, Cluj, Timişoara, Constanţa şi Braşov, serviciul fiind bazat pe linia de supermarketuri şi, mai ales, pe cea de magazine express din reţeaua Carrefour. În noua sa funcţie, Cătălin Samara va coordona activitatea Bringo în cele 5 ţări în care serviciul este activ sub diverse branduri: România, Argentina, Belgia, Franţa, Maroc, având, printre altele, rolul de a integra din punct de vedere tehnic şi operaţional aceste filiale. Ca urmare a acestei numiri internaţionale, responsabilităţile sale în cadrul Carrefour România vor fi redistribuite intern. Carrefour România are peste 360 de magazine în ţară. Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected].