CFR SA a transmis către SEAP documentația de atribuire aferentă proiectării și execuției proiectului de electrificare și reabilitare a liniei CF Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor. Valoarea obiectivului de investiții, conform indicatorilor tehnico-economici este de 7,97 miliarde lei, fără TVA. Între Cluj și Oradea sunt 152 km și cele mai rapide trenuri fac 2 ore și jumătate, iar cele care opresc în toate stațiile fac peste 3 ore și 35 minute.Despre electrificarea acestui tronson important se vorbește de mai bine de 3 decenii. Sunt puține porțiunile unde trenurile depășesc în prezent 100 km/h, mai ales că traseul traversează zone montane.Ce spune CFR SACFR SA a transmis către SEAP, în vederea verificării și validării, documentația de atribuire aferentă proiectării și execuției celui de al doilea proiect major, finanțat din PNRR – „ELECTRIFICAREA ŞI REABILITAREA LINIEI DE CALE FERATǍ CLUJ NAPOCA – ORADEA – EPISCOPIA BIHOR”.Valoarea obiectivului de investiții, conform indicatorilor tehnico-economici este de 7,97 miliarde lei, fără TVA.Proiectarea și execuția lucrărilor se face pe 4 (patru) loturi, delimitate geografic, respectiv:Lot 1 Cluj Napoca – Aghireş;Lot 2 Aghireş – Poieni;Lot 3 Poieni – Aleşd;Lot 4 Aleşd – Frontierǎ Ungaria