O româncă stabilită în Marea Britanie a trecut printr-o situație incredibilă după ce a încercat să returneze un telefon, în valoare de 1.500 de lire sterline. În loc să primească banii înapoi, a fost informată că în coletul returnat nu se afla telefonul, ci trei conserve cu sardine. Comanda și returul neașteptat
Alina Nicoleta Damian-Crețu, care locuiește în Cambridge împreună cu soțul ei, Marius Damian, a achiziționat telefonul pentru a-i face o surpriză acestuia, arată gândul.ro. Profitând de o ofertă, a returnat vechiul telefon, obținând astfel o reducere semnificativă. Câteva zile mai târziu, a descoperit o ofertă mai bună, care includea și o pereche de căști wireless cadou. Dorind să beneficieze de această promoție, Alina a decis să returneze telefonul inițial și să plaseze o nouă comandă.
Ea susține că nu a deschis cutia telefonului, ci doar ambalajul exterior înainte de a-l returna printr-un punct de predare DPD. Însă, când a contactat Samsung pentru a verifica statusul returului, a fost informată că pachetul său conținea, de fapt, trei conserve cu sardine în locul telefonului.
Femeia a fost uluită când a văzut ce se află în locul telefonului de 1500 de lire / Sursa foto – Gândul.ro
Disputa cu Samsung după descoperirea coletului
Șocată de răspunsul primit, femeia a încercat să explice situația și a cerut clarificări de la Samsung. „Am spus că nu se poate. Am cerut să vorbesc cu un manager, iar când am explicat situația, toată lumea a fost uluită”, a declarat ea.
În ciuda reclamațiilor depuse atât la Samsung, cât și la firma de curierat și la Poliția din Cambridgeshire, compania de tehnologie a refuzat rambursarea, susținând că ancheta realizată nu a identificat nicio problemă în procesul de retur. Samsung i-a cerut femeii dovezi că a pus telefonul în colet, însă Alina nu a realizat nicio fotografie înainte de expediere.
„Mă acuză pe nedrept de furt și refuză să îmi returneze banii. Este vorba despre un telefon de 1.500 de lire sterline. Sunt extrem de dezamăgită de lipsa de profesionalism a companiei”, a spus aceasta.
Reacția companiei în acest caz
Un purtător de cuvânt al companiei Samsung a declarat că ancheta este în desfășurare și că lucrează împreună cu partenerii de livrare pentru a elucida situația. „Suntem în contact direct cu clientul și ne angajăm să luăm măsurile necesare pentru ca astfel de situații să nu se mai repete.”
Poliția din Cambridgeshire a confirmat că a fost înregistrată o plângere pentru furt și că desfășoară o investigație.
Până la soluționarea cazului, Alina Damian-Crețu rămâne fără telefon și fără rambursare, în așteptarea unui răspuns din partea autorităților și a companiei.