Facebook a început se testeze o nouă aplicaţie de dating, de sine stătătoare, care funcţionează în afara reţelei sale sociale şi pune accentul pe video. NPE Team, divizia Facebook care face experimente de social media, pentru a vedea ce alte instrumente trezesc interesul utilizatorilor, a început să testeze o aplicaţie de dating, numită Spark, în care oamenii se întâlnesc pe video. Cu aplicaţia de dating pentru “oameni buni”, cum o promovează Facebook, utilizatorii participă la întâlniri video care durează 4 minute. La acest moment, nu pare să existe o limită de întâlniri la care o persoană poate participa. Când două persoane vor să se cunoască mai bine, se trece la nivelul doi – o întâlnire video de 10 minute. După a doua întâlnire, aplicaţia le va sugera celor doi să ia legătura printr-o aplicaţie de chat, precum Instagram Direct sau iMessage. Bunătatea nu este doar parte a unui slogan. În cadrul procesului de înregistrare, utilizatorii trebuie să spună de ce se consideră oameni buni. Mai mult, Facebook spune că răspunsurile acestora sunt verificate de o echipă de angajaţi, înainte ca un utilizator să fie acceptat. De asemenea, contul de Facebook va fi un criteriu obligatoriu pentru utilizarea Spark. Compania americană promite că Spark va fi o aplicaţie gratuită, lipsită de swipe-uri (pentru refuzuri), de profiluri personale publice şi că nu va exista nicio funcţie de comunicare directă, care să agaseze utilizatorii. Dacă experimentul Facebook se va transforma într-un produs final, Spark va fi al doilea serviciu matrimonial al companiei, după Facebook Dating, lansat în 2019. Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected].