Gestul lui Cristiano Ronaldo de a da la o parte două sticle de Coca-Cola din faţa sa a provocat pierderi de 4 miliarde de euro companiei americane (presă)

Marca scrie că gestul atacantului portughez de a muta două sticle de Coca-Cola din faţa sa, înaintea meciului Ungaria – Portugalia de la Euro-2020, a produs pierderi de patru miliarde de dolari companiei americane de băuturi răcoritoare, informează gazzetta.it. La conferinţa de presă de luni, cu o zi înainte meciului de la Budapesta, Ronaldo a îndepărtat din faţa sa două sticle de Coca-Cola şi luat una de apă, spunând “apă!”, un îndemn la a nu bea celebra băutură răcoritoare. Marca notează că acţiunile Coca-Cola au deschis, luni, la Bursa de la New York la valoarea unitară de 56,10 dolari şi, după gestul lui Ronaldo, au scăzut la 55.20. Scăderea de 1,6 la sută reprezintă o pierde de patru miliarde de dolari. Coca-Cola a răspuns la acest gest, spunând că toată lumea are dreptul să aibă propriile preferinţe în ceea ce priveşte băutura favorită, cu “gusturi şi nevoi” diferite. Un purtător de cuvânt al Euro-2020 a afirmat că jucătorilor li se oferă apă, alături de Coca-Cola şi Coca-Cola Zero Zahăr, la sosirea la conferinţele de presă. Reprezentativa Portugaliei, deţinătoarea trofeului, a învins, marţi, la Budapesta, cu scorul de 3-0, selecţionata Ungariei, într-un meci din grupa F a Campionatului European. Ronaldo a marcat două goului, în minutele 87 (penalti) şi 90+2, în timp ce a treia reuşită i-a aparţinut lui Guerreiro, în minutul 84. Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected].

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here