Kanal D lansează, pe 31 mai, sub numele „theXclusive”, conţinut exclusiv online, pe platforma YouTube. Kanal D îşi dezvoltă divizia digitală, prin crearea de conţinut video exclusiv dedicat comunităţii din spaţiul online, fidelă deja brandurilor consacrate ale staţiei. Acest boost de conţinut digital vine ca un pas firesc în strategia de dezvoltare a operaţiunilor staţiei şi îşi propune să le ofere consumatorilor din spaţiul online experienţe adaptate nevoilor lor atât de diverse, a transmis televiziunea. Postul, care şi-a consolidat poziţia în top trei staţii TV din România, propune o oferta diversificată de emisiuni difuzate, de această dată, exclusiv în mediul virtual, pe contul de YouTube al Kanal D România, în secţiunea theXclusive. Acestea sunt producţii în sine, beneficiind de decoruri speciale, în funcţie de specificul fiecărei emisiuni, de echipa de producţie dedicată şi experienţa unor prezentatori de succes. Emisiunile theXclusive abordează teme precum călătoriile, gastronomia, muzica, dar spun şi poveşti de viaţă. Ele pot fi accesibile de pe orice dispozitiv mobil, tabletă sau computer, în orice moment al zilei. Planurile de dezvoltare a diviziei digitale a Kanal D nu se vor opri aici, urmând să fie dezvoltate noi producţii exclusiv pentru online, formate proprii şi achiziţii locale şi internaţionale. Lansarea secţiunii theXclusive pe YouTube al Kanal D România va avea loc pe 31 mai, la ora 17:00. Utilizatorii vor avea posibilitatea să acceseze toate programele în aceeaşi zi. De pe 7 iunie, fiecare emisiune va fi difuzată săptămânal. Din program fac parte „CazaCU Muncă Grea”, prezentată de Cătălin Cazacu, „În oglindă”, care îşi propune să abordeze subiecte tabu, realizată şi prezentată de Mihai Ghiţă, „Duet cu Alexandra”, prezentat de cântăreaţa Alexandra Ungureanu, „Well done!”, emisiune culinară prezentată de bucătarul Florian Lazăr, „Detectorul de minciuni”, cu Mihai Hînda, care va chestiona diveşi invitaţi, şi „Călătoreşte, trăieşte, iubeşte”, realizată de Mihaela şi Marian Crăciun. Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected].