Meta testează funcţii comerciale în metavers

Meta a lansat, sub formă de test deocamdată, funcţii prin care pot fi create şi vândute bunuri digitale în cadrul platformei sale de metavers. Compania va opri un comision propriu, pe lângă cel luat de magazinele de produse. În Horizon Worlds, platforma de metavers a companiei, ce poate fi accesată cu ajutorul căştilor Oculus, Meta a început un test prin care pot fi create şi vândute bunuri virtuale şi efecte ca „in-world purchases”. Oficialii companiei spun că, de la acces la secţiuni restricţionate, la bijuterii şi diverse obiecte, creatorii pot să vândă orice. În cadrul testului, doar persoanele majore din SUA şi Canada pot face achiziţii. La fel cum a procedat şi în alte cazuri, Meta va pune la bătaie un aşa-zis fond pentru creatori, în valoare de 10 milioane de dolari, prin care se încearcă motivarea financiară a celor care participă la test. Meta va opri 25% din vânzările făcute în Horizon Worlds, după comisionul oprit de platforma prin care s-a realizat achiziţia. Comisionul platformelor este, de regulă, 30%. Asta înseamnă că Meta opreşte 25% din 70%, în vreme ce utilizatorul rămâne cu puţin peste jumătate din vânzare. În cazul vânzărilor făcute prin Quest Store, magazinul de VR deţinut de Meta, compania va opri două comisioane. Oficialii Meta, companie care a criticat în mai multe rânduri Apple pentru comisionul oprit, spun despre propriile comisioane că sunt „destul de competitive”. Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected].

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here