Nicușor Dan este de la începutul anului într-o campanie agresivă de promovare a candidaturii pentru Cotroceni. Iar toate astea nu sunt posibile fără o armată de oameni și foarte mulți bani. În mare parte bani publici. Pentru că edilul general se folosește evident și de direcțiile de presă din Primăria Capitalei. 

Imaginea lui Nicușor Dan se construiește cu sume uriase de bani și ce este cel mai important e că vorbim de bani publici.

Dintr-o analiză a jurnalistei Sorina Matei, aflăm că 65 de oameni se ocupă numai de presă și PR în Primăria Capitalei, inclusiv analiză social media.

Aceștia suni împărțiți în trei directii aflate în subordinea lui Nicusor Dan. Evident, că aceste Direcții și Servicii au și 7 șefi.În 2023, Nicușor Dan a vrut să mărească numărul oamenilor care îi fac PR pe bani publici la 74 de persoane, dar nu a primit aprobare. 

Tot ce vedeți este bani publici și este total separat de staff-ul de campanie la Președinție. 

Potrivit declarațiilor, doar în TikTok edilul general bagă 15.000 de euro pe lună, ca să influențeze voturile oamenilor.

Foarte interesant e ca în ciuda acestei armate, toți primarii se plâng că nu se poate comunica cu Nicușor Dan.

Cu alte cuvinte, armata de PR pe bani publici nu se ocupă de comunicare – se ocupă de PR-ul Primarului General, chiar și în prezent dispărut de la Primărie, cu Bucureștiul vraiște și în frig, pentru că el este plecat în campanie la Președinție. 

 

 

​ 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here