Noua companie formată de AT&T şi Discovery se va numi Warner Bros. Discovery

Discovery a anunţat marţi că noua companie creată prin fuziunea activelor Discovery şi WarnerMedia se va numi Warner Bros. Discovery, relatează Reuters. Directorul general al Discovery, David Zaslav, a făcut anunţul în timpul unei întâlniri cu angajaţii WarnerMedia la sediul studioului Warner Bros. din Burbank, California. Directorul general al WarnerMedia, Jason Kilar, i-a adresat întrebări lui Zaslav, potrivit unei surse familiare cu întâlnirea, în care Zaslav s-a prezentat pe sine şi compania Discovery angajaţilor WarnerMedia AT&T şi Discovery au anunţat în luna mai că vor combina conţinut al WarnerMedia – inclusiv francizele Harry Potter şi Batman, reţeaua de ştiri CNN şi programele sportive – cu emisiunile fără scripturi ale Discovery din reţelele TV lifestyle, precum HGTV şi TLC. Acordul subliniază migrarea spectatorilor de televiziune către streaming, unde este necesară o forţă mai mare pentru a concura cu Netflix şi Walt Disney. Zaslav va conduce Warner Bros. Discovery, care ar urma să realizeze sinergii de 3 miliarde de dolari, fără vânzări de active.  Acordul urmează să fie finalizat la mijlocul anului 2022, în aşteptarea aprobării de către acţionarii Discovery şi autorităţile de reglementare. Valoarea de întreprindere a companiei combinate va fi mai mare de 120 miliarde dolari, cu datorii de 58 miliarde dolari, între care 43 miliarde dolari din partea WarnerMedia şi 15 miliarde dolari din partea Discovery. AT&T a afirmat că va folosi încasările de 43 miliarde dolari din separarea fără taxe a activelor sale media pentru a plăti din datoriile sale de peste 160 miliarde dolari. Într-o discuţie cu reporterii din 17 mai, directorii au spus că detaliile suplimentare – inclusiv modul în care vor fi organizate proprietăţile şi serviciile combinate – nu au fost încă stabilite. În cadrul unei întâlniri interne din 27 mai, Kilar a spus că intenţionează să rămână în funcţie pe parcursul acestui an şi că îşi va reevalua opţiunile în 2022, potrivit unei surse familiare cu această chestiune. Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected].

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here