Balenciaga șochează din nou: casa de modă de lux a lansat un accesoriu care se folosește cel mai adesea în depozitele magazinelor online. 

Astfel, cea mai nouă colecție a cunoscutei case de modă include o brățară formată dintr-o clasică rolă de bandă adezivă, ce poate fi achiziționată în mod obișnuit din orice supermarket.

Cu o deosebire, însă: benzile adezive din comerțul destinat marelui public nu au imprimate logo-ul Balenciaga. Prețul de 3.000 de euro cu care se vinde acest accesoriu de brand îl face prohibitiv pentru buzunarele celor mai mulți oameni, scrie Tabu.ro.

Reacțiile pe internet nu s-au lăsat așteptate.

Pâinea cu gust de carne, invenția uimitoare a Universității Dunărea de Jos Galați. Cum ar putea salva buzunarele și sănătatea românilor

Într-un videoclip TikTok, popularul cont @highsnobiety i-a întrebat pe followeri dacă ar cumpăra noua brățară Balenciaga, indiferent dacă folosesc sau nu banda adezivă în viața de zi cu zi.

Reacțiile acestora au oscilat între umor și consternare.

„Balenciaga tocmai a făcut curățenia anuală în sertarul cu vechituri”, a estimat un utilizator al rețelei sociale cu contul @leviss3875, în timp ce un altul, @toni.montana97, crede că „Balenciaga este un experiment social prin care bogaților li se vând nimicuri fără sens”.

Un medic ATI povestește cum a ajuns să trăiască de pe o zi pe alta cu salariul lunar. „Nu credeam că-mi voi număra măruntișul din ghiozdan”

 

 

​ 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here