Retailerul Penny România vrea să îşi extindă parteneriatele cu măcelăriile din regiuni şi ca numărul magazinelor din reţea care au măcelării să crească de la 135, în prezent, la 375, până în 2029. ”Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, îşi propune să extindă parteneriatele cu măcelăriile din regiuni pentru a oferi produse româneşti cu un puternic specific local. Retailerul vizează ca numărul magazinelor din reţea care au măcelării să crească de la 135, în prezent, la 375, până în 2029. În prezent, compania colaborează cu 15 parteneri regionali care şi-au deschis măcelării în reţeaua sa”, anunţă compania. Parteneriatele Penny România cu măcelăriile au debutat în 2013. ”Pe parcursul ultimilor ani, discounterul şi-a extins şi oferta de carne din magazine, carnea proaspătă fiind în prezent 100% românească”, mai arată compania. Compania va începe să testeze şi specialităţi în zona Bucureşti-Ilfov împreună cu partenerul Domidene. „Clienţii noştri apreciază carnea gustoasă, de calitate, provenită din surse verificate. Ştim că măcelăriile au tradiţie uneori îndelungată, propriile reţete, expertiză şi se bucură de încrederea consumatorilor. De aceea, le aducem mai aproape de clienţi şi le oferim varietate. Vedem aceste parteneriate ca pe o colaborare între cunoscători”, spune Daniel Gross, CEO PENNY România. PENNY este conceptul al grupului german REWE şi unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piaţa locală în anul 2005. Întreaga reţea este deservită de trei centre logistice situate în localităţile Ştefăneştii de Jos, Turda şi Bacău. În prezent, reţeaua Penny Market în România este alcătuită din 283 de magazine la nivel naţional şi o echipă dedicată formată din peste 5.300 de angajaţi. Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected].