Platforma She is Mom, nominalizată în topul companiilor cu cel mai mare impact social în 2020

Platforma She is Mom, dedicată dezvoltării profesionale a mamelor, se află în topul primelor 5 organizaţii relevante la categoria Cel Mai Mare Impact Social în 2020, pentru care publicul şi-a nominalizat favoriţii. Această categorie este una dintre cele 11 categorii din cadrul Business Review Awards, competiţia anuală dedicată celor mai performanţi actori ai mediului de afaceri din România, atât la nivel organizaţional, cât şi individual. Nominalizările s-au încheiat recent, iar decernarea premiilor este programată în 15 iunie.

„Ne onorează prezenţa în topul companiilor cu cel mai mare impact social în 2020, alături de organizaţii internaţionale, cu brand-uri puternice şi care fac parte din viaţa noastră de zi cu zi, precum Globalworth, lider pe piaţa imobiliară din Europa Centrală şi de Est, Kaufland România, deţinătorul celui mai mare mare lanţ de hipermarket-uri, OMV Petrom, cea mai mare companie de energie din Sud-Estul Europei şi Vodafone România, unul dintre liderii pieţei de telefonie mobilă.  Asemeni acestor companii de renume, platforma She is Mom face parte din viaţa de zi cu zi a mamelor din România şi, în curând, a celor din întreaga lume.”, a declarat Alexandra Micu Badea, antreprenor şi fondator She is Mom. She is Mom este platforma dedicată dezvoltării profesionale a mamelor şi pune la dispoziţia femeilor din România: servicii de recrutare, plasare, mentorat şi interconectare cu diverse medii profesionale şi de afaceri. Obiectivul platformei She is Mom este de a oferi femeilor posibilitatea să-şi găsească locul dorit pe piaţa muncii, să acceseze resursele necesare dezvoltării lor profesionale, să interacţioneze cu mentorii potriviţi profilului lor de activitate şi să primească sprijinul comunităţii, pentru o reintegrare facilă şi eficientă în domeniul care li se potrivieşte din punct de vedere socio-profesional şi conform disponibilităţii lor de timp. „Această nominalizare, venită după un an 2020 cum nu se poate mai provocator, atât la nivel individual, cât şi colectiv şi de business, ne încurajează şi ne validează demersul început încă din 2019, de susţinere a femeilor în reintegrarea lor pe piaţa muncii, după perioada maternităţii. Suntem cu atât mai recunscători cu cât categoria la care am fost nominalizaţi este cea referitoare la impactul social. Viziunea care m-a condus la lansarea platformei She is Mom este despre impactul major şi benefic pe care mamele, realizate profesional, îl pot avea în societate, începând cu propria lor familie şi continuând cu angajatorii, colaboratorii, mediul de lucru, cel educaţional şi multe altele”, a mai adăugat Alexandra Micu Badea. Platforma She is Mom s-a lansat pe piaţa din România în anul 2019. În prezent She is Mom are în portofoliu peste 3000 de membri, peste 50 de mentori şi oferă membrilor comunităţii sale peste 30 de beneficii din cele mai diverse domenii, de la dezvoltare personală şi formare profesională, la servicii medicale sau de well-being. Misiunea She is Mom este să sprijine cât mai multe femei, atât din România, cât şi din întreaga lume, şi să le ofere acces la resursele necesare dezvoltării lor profesionale.   Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected].

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here