După modelul Apple, Samsung va vinde tot ceea este nevoie pentru ca un client să-şi poată repara singur telefonul sau să poată schimba o piesă.
Samsung anunţă un program de reparaţii pentru clienţii produselor Galaxy. Compania va vinde piese, instrumente şi tutoriale pentru repararea produselor sau înlocuirea anumitor piese. Programul, derulat împreună cu iFixit, vizează, pentru început, doar trei dintre produsele din seriile Galaxy. Este vorba de telefoanele Galaxy S20 şi Galaxy S21, precum şi de tableta Galaxy Tab S7 Plus. Compania coreeană promite, însă, includerea, pe viitor, în program a mai multor produse. Cel mai probabil, în acest program vor fi adăugate doar produsele recente şi cele ce vor fi lansate de acum înainte. Pe lângă piesele de schimb şi instrumentele necesare reparaţiilor, Samsung va vinde şi ghiduri complete, detaliate şi cu indicaţii vizuale, pentru a explica clar utilizatorilor ce au de făcut. Noul program de reparaţii Samsung seamănă izbitor de mult ca idee cu cel anunţat de Apple în noiembrie 2021. Şi Apple a decis să vândă piese, instrumente şi tutoriale necesare reparaţiilor. Cele două companii au ajuns la astfel de programe la presiunea autorităţilor, în special din Europa şi Statele Unite, care insistă pentru creşterea sustenabilităţii prin facilitarea reparaţiilor şi a schimbărilor de piese. Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected].