TikTok vine cu schimbări în ceea ce privește politica platformei de social media. Utilizatorii din România sunt și ei vizați. TikTok anunţă extinderea programului Effect Creator Rewards, prin care creatorii de conţinut pot câştiga bani de pe urma efectelor de AR create, acesta fiind acum disponibil şi în România. 

Programul Effect Creator Rewards este acum disponibil în 33 de noi ţări, pe lângă cele în care putea fi folosit şi până acum, printre acestea numărându-se şi România, relatează Ziare.com.

Acest program permite creatorilor de conţinut să câştige bani de pe urma efectelor de realitate augmentată pe care le crează, dacă acestea se dovedesc destul de populare. Tot acum, sunt reduse pragurile de intrare în acest program, astfel că, teoretic, monetizarea va fi mai facilă şi va duce la crearea unui număr mai mare de efecte. Astfel, pentru a începe genereze bani, un anumit efect trebuie să fie folosit de cel puţin 100.000 de filmări într-o perioadă de 90 de zile.

Când a fost lansat iniţial programul, pragul era de 500.000 de filmări în 90 de zile, fiind, ulterior, redus la 200.000 de filmări, înainte să ajungă la 100.000 de filmări.

Lucrurile nu se opresc însă aici. O altă schimbare este că, pentru plată, sunt luate în calcul doar clipurile publice care folosesc efectele, nu şi cele private, așa cum se întâmpla înainte.

În plus de asta, plata nu se mai face pe baza unui procent fix, ci va trece la un model RPM (revenue per mile).

Compania TikTok spune că unii creatori au câştigat până acum şi câte 14.000 de dolari pentru un singur efect, respectiv 50.000 de dolari pe lună. 

Într-un peisaj digital în continuă schimbare, TikTok a devenit rapid un gigant în peisajul social media din România, atrăgând milioane de utilizatori dornici să împărtășească și să descopere conținutul creativ.

Conform datelor recente furnizate de reprezentanții platformei, TikTok-ul a cucerit inimile și ecranele românilor, devenind o destinație preferată pentru divertisment și experiențe online.

 7,4 milioane de români folosesc platforma de socializare în fiecare lună, anunţa compania, la finalul lunii octombrie a anului trecut. 

 

 

​ 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here