Mașinile noi au devenit din ce în ce mai sigure, dar asta a însemnat și implementarea multor sisteme de siguranță active sau pasive. Unele dintre ele au devenit obligatorii, în timp ce altele abia acum încep să devină o normă pentru întreaga industrie. 

Potrivit Carscoops, ISA nu îi împiedică pe deplin pe șoferi să depășească limita afișată, ci încercă, în schimb, să le reamintească obligațiile legale și morale de a se respecta prin emiterea de mementouri.

UE a lăsat natura exactă a acestor memento-uri la latitudinea producătorilor de automobile, dar opțiunile disponibile includ alerte audio-vizuale și chiar rezistență suplimentară la pedala de accelerație. Șoferii pot alege să ignore alertele sau să le dezactiveze complet.

Cu toate acestea, ele se vor activa întotdeauna implicit la următoarea pornire a mașinii.

ISA folosește o combinație de date GPS și camere de citire a semnelor de trafic pentru a afla cu ce viteză ar trebui să o călătoriți, dar nu este întotdeauna corect. Uneori poate vedea un semn de pe un drum lateral și poate presupune în mod incorect că limita inferioară se aplică drumului pe care îl parcurgeți. Acest comportament este cu atât mai accentuat de infrastructura slab gestionată sau unde semnele lipsesc cu desăvârșire.

SURSA 

 

​ 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here