Peste 200 de pasageri au stat blocați în aeroport aproape 24 de ore într-un aeroport din Suedia. Printre aceștia, se numără și copii, care au adormit pe jos în aeroport.
Pasagerii Wizz Air Malmo (Suedia) – Cluj Napoca (România) au fost nevoiți să rămână în aeroport din cauza unei defecțiuni la avionul care trebuia să decoleze sâmbătă, în jurul orei 22:00. Unii dintre ei, au fost norocoși și au găsit cazare în oraș. Compania aeriană a declarat că va rambursa cheltuielile pentru cazare.
„Wizz Air confirmă că zborul W4 3440 de la Malmö la Cluj-Napoca, programat pentru 2 noiembrie, a fost reprogramat pentru 3 noiembrie 17:00 UTC (ora de plecare dn Malmo) din cauze tehnice. Siguranța și sănătatea pasagerilor noștri sunt întotdeauna prioritățile noastre principale și regretăm orice inconvenient cauzat de această schimbare necesară.”, a declarat compania.
Un turist ne-a declarat că zborul este anunțat să decoleze la ora 18.00 (ora 19.00 a României) însă nu crede acest lucru.
După declarația turistului, pe ecranele aeroportului din Malmo s-a anunțat încă o dată amânarea zborului spre Cluj-Napoca de la 18:00 la ora 21:35. Așadar aterizarea la Cluj Napoca ar fi programată la ora 00:30. Deocamdată site-ul aeroportului nu a modificat informațiile.
Compania aeriană a declarat că va rambursa cheltuielile pentru cazare.
„Deși am depus toate eforturile pentru a le asigura cazare tuturor peste noapte, din păcate, constrângerile operaționale nu ne-au permis să facem acest lucru.
Wizz Air se angajează să ramburseze cheltuielile suportate pentru cazare până la o sumă rezonabilă, la depunerea unei cereri de rambursare pe website-ul său oficial. În plus, toți pasagerii au primit vouchere de masă în timpul întârzierii prelungite din 3 noiembrie.”, au declarat Wizz Air.