Crin Antonescu, candidat la alegerile prezidențiale din 2025 din partea coaliției PSD+PNL+UDMR, nu ar trece un test important în fața electoratului. Pe lângă percepția publică, de „politician vechi”, dincolo de faptul că mai bine de un deceniu nu a avut activitate profesională, problema pentru Antonescu ar fi și incompatibilitatea cu expunerea pe rețelele sociale, în special pe TikTok. În 2025, pentru politicieni, prezența în social media a devenit obligatorie, pentru a rămâne relevanți și conectați cu cetățenii, care sunt din ce în ce mai puțin seduși de TV. 

„Crin Antonescu este pentru un moment media al trecutului. El avea ‘papagal’ pentru acel moment, la televizor, cândva. Practic, Antonescu era potrivit într-un anumit format, într-o epocă ce nu mai există. El nu are nici pe departe aceeași performanță pe canalele din social media. Iar televiziunea, am văzut ce efecte reduse a avut în această campanie. E clar, rolul social media crește exponențial, rolul social media scade exponențial. În acest moment, televiziunile sunt o sursă, o oportunitate de conținut video pentru social media”, a spus profesorul Dan Petre, specialist în comunicare și publicitate, pentru ziare.com.

La rândul său, politologul George Jiglău este de părere că Antonescu nu este compatibil cu noile tendințe de comunicare și divertisment.

„E venit din alte vremuri. Odată apărut în politică, a venit cu un anumit bagaj, cu o anumită retorică, dorește să aibă o anumită prestanță în spațiul public, îi place să aibă fraze lungi, folosește cuvinte mai pompoase, probabil că nu o să-l vedem cu tava în mână la Mc Donald’s la mall”, a explicat Jiglău.

 

 

 

​ 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here