Tipologii de prieteni de pe Facebook. Iată pe care trebuie să-i excluzi din list a ta și de ce. 

Facebook, această rețea de socializare, a devenit un mod important de a-ți cunoaște cu adevărat prietenii. Pornind de la citatul celebrului Einstein, “Lumea nu va fi distrusă de către cei ce fac rău, ci de cei care doar îi privesc și refuză să intervină”, vă vom face cunoscute câteva tipologii de prieteni de pe Facebook.

Tipologii de prieteni de pe Facebook

Se spune că ajungi să cunoști un om după cărțile pe care le citește. Dar mai nou, poți să ajungi să cunoști un om doar urmărindu-i activitatea de pe Facebook, și chiar inactivitatea. Chiar și lipsa activității sale de pe Facebook poate da indicii cu privire la felul său de a fi.

Astfel, am identificat câteva tipologii de persoane, în care unii dintre voi, fie vă regăsiți, fie îi regăsiți pe cei din lista voastră de prieteni de pe Facebook.

Iată care sunt acestea.

Prietenii reali

Facebook este o rețea destinată socializării între prieteni și cunoștințe, acesta fiind scopul înființării sale. Este categoria pentru care a fost creată această rețea de socializare. Pentru a putea comunica și ține legătura cu familia și prietenii reali, aflați la distanță unii față de ceilalți.

Acestea sunt acele persoane care vor ține legătura cu tine constant, prin intermediul postărilor tale și vor reacționa la acestea în semn de considerație, asemenea ca în viața reală.

Promotorii de afaceri

Ulterior, Facebook a devenit și o rețea destinată promovării diverselor afaceri pe care unii utilizatori le dețin. Este o metodă bună de promovare și de a le face cunoscute. Fiind în folosul ambelor părți, atât al celui ce promovează, cât și al utilizatorului de Facebook, posibilul client.

Ce înseamnă când interlocutorul ține brațele încrucișate. E de bine sau de rău? Ce semnifică acest gest, conform comunicării non-verbalePersoanele publice

Această categorie este într-adevăr îndreptățită să dețină în lista de prieteni de pe Facebook, inclusiv persoane pe care nu le cunosc personal, acestea fiind fanii. La fel este de înțeles și în cazul fanilor prezența lor în lista vedetelor preferate, a căror activitate doresc să o urmărească.

Narcisiștii și pseudo vedetele

Mulți dintre utilizatorii acestei rețele de socializare recurg la a trimite invitații, inclusiv persoanelor necunoscute. Motivele ar fi câteva, printre care: fie sunt narcisiști și au nevoie de aprecieri și like-uri din partea celorlalți.

Fie se vor vedete și cum nu au nicio abilitate care să le aducă celebritatea în viața reală se limitează la a fi vedete în spațiul virtual. Astfel, “îşi bombardează” prietenii cu fotografii și checkin-uri excesive, pentru a fi admirați, inclusiv de persoanele pe care nu le cunosc.

Flirtiștii

Nu puține sunt cazurile în care utilizatorii vor să flirteze și atunci își aleg așa zisa ofertă, din rândul persoanele care corespund tiparului lor afectiv. Oferindu-le sau cerându-le prietenia pe Facebook, încercându-și norocul, până când le iese sau nu. Creându-și propria bază de date cu pretendenți/te dintre persoanele pe care nu le cunosc în viața reală.

Defăimătorii

Unii deținători de Facebook sunt conectați cu nume false, astfel, ascunși în spatele unui pseudonim. Aceștia au nesăbuința de a-i defăima pe alții și de a împrăștia diverse mizerii în spațiul online, întrucât identitatea lor este mascată sub un nume fals. Tot sub identități false se ascund și cei ce vor să urmărească anumite persoane și nu vor să fie recunoscuți.

Prieteni virtuali care oferă like-uri oricui

Prieteni virtuali care oferă like-uri oricui, nu doar în semn de apreciere, cât și ca o formă de a-și câștiga la rândul lor admiratori. Un fel de troc de like-uri, că doar e cool să primești cât mai multe like-uri.

Cum oferi un cadou. Ce trebuie să faci când dăruieşti sau primeşti. Sfaturi pentru toată lumea. Ce spune Codul Bunelor ManierePrieteni de ocazie

În această categorie intră persoanele care te asaltează cu like-uri și comentarii în perioadele în care au nevoie de tine, au un interes la tine, iar tu ești sursa rezolvării lor. De îndată ce nu mai au nevoie de tine, la fel cum se întâmplă și în viața reală, oamenii uită după ce i-ai ajutat. La fel e și pe Facebook, nu ai să-i mai vezi interesați de postările tale și nici nu ai să mai primești nicio apreciere la ceea ce postezi. De altfel, aceştia sunt oamenii cu două fețe sau prefăcuții

Citește continuarea AICI.

 

 

​ 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here