Twitter nu va mai afişa reclame în Ucraina şi Rusia, iar pentru conţinutul multimedia care poate şoca a fost adăugată o avertizare specială.
Temporar, pentru „a asigura vizibilitatea informaţiilor de siguranţă”, Twitter a decis să întrerupă afişarea de reclame în Ucraina şi Rusia. Acelaşi lucru se întâmplă şi cu recomandările automate de conţinut. Practic, în contextul războiului din Ucraina, Twitter întrerupe componentele care funcţionează pe baza algoritmului, care ar putea aduce conţinut şi reclame nepotrivite oamenilor din ţările implicate în conflict. Oficialii companiei spun că verifică cu mare atenţie conţinutul legat de conflict, pentru a preveni dezinformările şi tentativele de manipulare. Pe de altă parte, Twitter lansează opţiunea adăugării unui mesaj de avertizare, ce poate fi folosit în cazul imaginilor şi filmărilor care pot afecta utilizatorii. Cei care postează astfel de conţinut, precum filmările din zona de război, pot bloca vizualizarea automată cu noua avertizare, pe care, după ce o citesc, ceilalţi utilizatori o pot de la o parte pentru a viziona conţinutului. Ca şi Facebook, accesul la Twitter a fost deja restricţionat în Rusia, în contextul războiului şi al protestelor din marile oraşe ruseşti. Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected].