Achilleas Kanaris, CEO Vodafone Romania

​Grecul ​Achilleas Kanaris, fost director general (CEO) al Vodafone Albania, a fost desemnat să preia conducerea operațiunilor grupului din România, începând cu 1 iulie 2021, a anunțat vineri al doilea mare operator local de comunicații fix-mobile. Acesta o va înlocui pe Murielle Lorilloux, care își încheie mandatul de patru ani în România, urmând să preia funcția de Vodafone Business Unit Director pentru Europa, Turcia și Egipt. Achilleas Kanaris s-a alăturat Vodafone în 2009 și a avut o serie de roluri în zona comercială în Grecia, inclusiv poziția de Consumer Business Director. În acest rol, a obținut poziția de leadership în ceea ce privește NPS (indicele de satisfacție a clienților) și a integrat Hellas Online, transformând astfel Vodafone într-un operator complet convergent, înainte de a prelua poziția de CEO al Vodafone Albania. În funcția de CEO, a condus cu succes transformarea companiei dintr-un operator exclusiv mobil, într-un business complet convergent prin achiziția și integrarea celui de-al doilea cel mai mare operator de televiziune fixă și Pay TV din Albania. Înainte de a se alătura Vodafone, a deținut mai multe roluri de conducere în telecomunicații și în consultanță în Marea Britanie. Achilleas Kanaris este cetățean grec. A urmat un masterat în inginerie la Imperial College London și un MBA la Massachusetts Institute of Technology (MIT) – Sloan School of Management. Murielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania Foto: Vodafone Romania Murielle Lorilloux s-a alăturat Vodafone România în septembrie 2017 și de atunci a coordonat proiecte de o complexitate deosebită: de la procesul de achiziție al UPC, transformarea Vodafone România într-un jucător convergent în industria telecom, lansarea primelor servicii comerciale 5G din țară și printre primele din Europa și până la poziționarea Vodafone ca un partener de încredere pentru digitalizare, atât pentru sectorul public, cât și pentru cel privat. Veniturile din servicii ale Vodafone România, al doilea mare operator local de comunicații mobile, au atins valoarea de 193 milioane de euro în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2020, în scădere cu 2,1% față de perioada similară a anului precedent, a anunțat miercuri compania. Baza de clienți a Vodafone România (inclusiv IoT) a atins valoarea de 11 milioane de utilizatori (SIM-uri valabile și contracte) la sfârșitul anului trecut.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here