AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, anunţă redeschiderea principalelor zone de divertisment şi extinderea portofoliului de brand-uri cu cinci magazine de modă şi lifestyle şi trei restaurante. După redeschiderea multiplexului Cinema City (sala IMAX cu cel mai mare ecran din România, sălile VIP şi sălile de cinema), patinoarul, arena LaserMaxx, locurile de joacă, centrul de fitness, roller-coasterul, Muzeul Simţurilor şi AFI HUB PROEDUS sunt atracţiile principale pentru copii şi tineri care îşi reiau activitatea. Noi brand-uri de modă, Sizeer (încălţăminte streetwear), Vagabond Kids (moda Vagabond pentru copiii cu stil) au deschis primele magazine din AFI Cotroceni, în care clienţii sunt aşteptaţi cu cele mai recente colecţii şi inspiraţie pentru sezonul estival. Mizar, brand-ul românesc cu haine pentru femeile moderne, a relocat magazinul existent, cu un nou concept şi mai atractiv. Pentru cei care sunt în căutare de cadouri sau pentru iubitorii de artă, StarGift şi ProfiArt au inaugurat primele magazine din AFI Cotroceni. Au fost de asemenea deschise şi două restaurante Mesopotamia – unul în food court-ul de la parter, iar celălalt la etajul 1. Kungfu King, restaurantul cu servire rapidă, se află la etajul 1 al mall-ului. Zoomserie a deschis o cofetărie la parterul centrului comercial. Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected].